[Bezpłatny Kurs] Jak zbudować dobre linki SEO i pisać świetne treści!
Bezpłatny Kurs!
Jak zbudować dobre linki SEO i pisać świetne treści!
Kurs posiada polskie napisy!
Czego się nauczysz w tym kursie:
- Jak szybko i przyjemnie zbudować linki zwrotne w 14 DNI?
- Jak tworzyć odpowiednie treści?
- Jak uzyskać linki zwrotne z Wikipedii?
- Jak napisać dobre treści na swojego bloga?
- Jak uzyskać więcej linków zwrotnych?
- Jakie znaczenie mają linki zwrotne?
- Jak unikać budowania złych backlinków?
- W jaki sposób wybrać usługi do budowania wartościowych linków zwrotnych?
- Jak unikać pułapek związanych z budowaniem zaplecza SEO?
Wymagania:
- Otwarty umysł.
- Komputer lub laptop, w przypadku zadań związanych z kreatywnym pisaniem.
Opis kursu:
Niniejszy kurs poświęcony jest odpowiedziom na kilka istotnych pytań, związanych z budowaniem zaplecza linków zwrotnych. Jeśli interesuje Cię, co możesz zrobić, aby dobrze wypromować swoją stronę internetową, oglądnij koniecznie ten wideoprzewodnik.
Poniżej zamieszczam kilka pytań i odpowiedzi jakie zostały poruszone w kursie.
Czy masz problemy z uzyskaniem linków zwrotnych?
Jeśli tak, nie martw się tym. Jest to powszechny problem. Można to zmienić w łatwy sposób. Z tego kompletnego przewodnika wideo dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć tworzenie świetnych linków – takich, które faktycznie pomagają poprawić SEO Twojej strony internetowej.
Nauczysz się technik, które pomogą Ci uniknąć niezadowolenia i nałożenia kar ze strony Google. Poznasz także jakich informacji szuka Google, gdy umieszcza Twój link w rankingu. Dowiesz się, dlaczego autorytet Twojej strony internetowej i autorytet domeny są tak ważne, jeśli chodzi o witryny, w których Google umieszcza Twoje linki. Ponadto poznasz odpowiedź na pytania, co składa się na linki i jak wyszukiwarki je interpretują.
Kolejną ważną kwestią, której się nauczysz, jest właściwe budowanie strategii pozyskiwania większej liczby linków. Stare metody, sprzed kilku lat jestety już nie działają. Budowanie linków uległo zmianie. W tym przewodniku znajdziesz najnowszą wiedzę, która pomoże Ci odnieść sukces w budowaniu linków.
W kursie omówione zostały wszystkie podstawowe informacje, dotyczące postów gościnnych oraz skutecznego działania, jakie muszisz podjąć w zakresie budowania linków. Dzięki czemu po obejrzeniu tego przewodnika wideo, będziesz mógł pozyskać, wszystkie ważne linki, w witrynach o wyższym autorytecie.
Po obejrzeniu tego kursu z łatwością zdobędziesz przydatne linki, które znacznie poprawią Twoją pozycję w rankingu wyszukiwania.
Jeśli tylko chcesz, możesz odnieść sukces w budowaniem linków zwrotnych. Ten kurs zapewni Ci wszystkie niezbędne narzędzia, wymagane do stworzenia strategii, które pomogą Ci osiągnąć wspaniałe wyniki.
Co to jest budowanie linków SEO?
Zapewne wiesz, że najważniejsze w budowaniu linków jest to, aby zwiększyć widoczność Twojej witryny (w pozycjach wyszukiwania), poprzez umieszczanie linków do Twojej strony internetowej na jak największej liczbie innych witryn, które posiadają wysoką jakość.
Istnieje wiele strategii, których możesz użyć, aby to osiągnąć.
Warto wiedzieć, że w przeszłości Google używało Page Rank do określania jakości strony, który częściowo opierał się na tym, ile innych witryn do niej linkowało. Natomiast kiedy właściciele stron internetowych dowiedzieli się, jak uzyskać wyższą pozycję stron, Google straciło zdolność wykrywania, złego i dobrego linku, co zmniejszyło skuteczność ich algorytmów rankingowych.
W 2012 roku Google dokonało kilku kluczowych aktualizacji, aby wyeliminować podejrzane techniki budowania linków Black Hat i lepiej określić linki wysokiej jakości. Google przywiązuje teraz dużą wagę do jakości i ilości linków, co oznacza, że to, gdzie pojawi się Twój link, jest tak samo ważne, jak liczba linków, które otrzymujesz.
W obecnej chwili Google regularnie karze strony internetowe, które stosują techniki Black Hat, a także te, które są nadmiernie zoptymalizowane i posiadają niską jakością link bildingu. Wartość niektórych technik, takich jak przesyłanie witryny do katalogów internetowych (np. branżowych), również spadła z powodu wielokrotnego nadużycia.
Wyszukiwarki wykorzystują linki zwrotne, aby dowiedzieć się o nowych stronach internetowych, które następnie umieszczają w wynikach wyszukiwania. Używają ich również do oceny pozycji stron w rankingu.
Mimo, że nastąpiło wiele zmian, linki są nadal kluczowe. Jednak stosowanie technik budowania linków o niskiej jakości jest nie tylko stratą czasu i wysiłku, ale może również doprowadzić do aktywnego uszkodzenia rankingu Twojej witryny.
Najważniejsze jest to, że linki zwrotne są nadal bardzo istotne dla widoczności Twojej strony internetowej. Są głównym faktorem rankingowym Google. Dlatego kluczowe jest poznanie najnowszych technik White Hat, które pomogą Ci zdobyć świetne linki zwrotne.
Co może dla Ciebie zrobić Link Building?
Budowanie linków zwrotnych jest bardzo ważne, jeśli chcesz zbudować autorytet swojej witryny, w niszy w której działasz.
relacje z ludźmi, w Twojej branży.
Pomocne w uzyskaniu cennych linków zwrotnych, w bardzo trafnych i popularnych witrynach, jest nawiązywanie trwałych i owocnych relacji z innymi ludźmi z Twojej branży. Aby pomóc wyszukiwarkom, w odnalexieniu Twoich treści skontaktuj się z influencerem, właścicielem witryny lub blogerem. Zaproponuj im współpracę polegająca na umieszczeniu na waszych stronach postach gościnnych.
Nawet jeśli nie podejmą z Tobą od razu współpracy, nie poddawaj się. Twórz kolejne rzeczowe i pomocne artykuły. Z czasem Twój autorytet w sieci wzrośnie i zostaniesz zauważony.
Uzyskaj WŁAŚCIWY rodzaj ruchu.
Linki są niezwykle przydatne do zwiększania ruchu polecającego. Jeśli otrzymasz link zwrotny, z popularnej witry w swojej niszy, prawdopodobnie zauważysz znaczny wzrost odwiedzających. Dzieje się tak, ponieważ ten wygeneraowany ruch będzie już wstępnie sprawdzany przez Google, pod kątem zainteresowania. Twój link pojawił się w odpowiedniej witrynie, a nie w bardziej ogólnej.
Prezentowanie swoich treści, produktów lub usług zainteresowanym osobom, to doskonały sposób na zwiększenie wartości Twoich linków. Nawet jeśli te osoby nie kupią od Ciebie od razu, podniosłeś dzięki temu odrobinę autorytet swojej strony. Jest to coś, do czego zawsze powinieneś dążyć, jeśli Twoim celem jest rozszerzenie działalności i potymalizacja witryny pod kątem SEO.
Stwórz autorytet marki.
Strategia budowania linków, może również pomóc utrwalić autorytet Twojej marki, szczególnie jeśli tworzysz treści odpowiednie dla grupy docelowej swoich przyszłych i obecnych klientów.
Jeśli posiadasz na przykład sklep internetowy, z odzieżą sportową i opublikowałeś na swoim blogu artykuł zatytułowany: “10 sprawdzonych modeli buów na siłownię?”, wpis ten będzie bardzo istotny dla znacznej części Twoich odbiorców.
Jak skorzystać z siły blogowania?
Po pierwsze, przygotowując regularnie artykuły na swojego bloga firmowego, przyciągniesz do swojej marki osoby, które szukają w Internecie produktów lub usług. Trafią na Ciebie i dowiedzą się o Twojej marce. Przeglądając ofertę Twojego sklepu, powodują, że znajdujesz się wyżej w rankingu wyszukiwania Google. Dlatego jest to takż ważne.
Po drugie, podniesiesz swój autorytet witryny, jeśli wystarczająca liczba osób będzie linkować do Twojego artykułu (np. udostępniając Twój wpisy poprzez media społecznościowe), co również pomoże poprawić Twoją pozycję w wyszukiwarkach.
Po trzecie, możesz dokonać sprzedaży, jeśli w artykule zamieścisz linki do swoich produktów w środkowej lub końcowej części. To prosta lecz bardzo skuteczna metoda.
Z czego składa się link SEO?
Aby właściwie zrozumieć, jak działają linki i jak wyszukiwarki je czytają, musisz najpierw wiedzieć z jakich części się składają i jakie pełnią funkcję.
Istnieją cztery główne części, z których składa się link:
- Otwarcie tagu zakotwiczenia.
- Href.
- Tekst zakotwiczenia.
- Zamknięcie tagu zakotwiczenia.
Rzućmy okiem na to, za co odpowiadają poszczególne części linku.
Otwarcie tagu zakotwiczenia — jest to część Twojego linku, która otwiera tag linku i informuje wyszukiwarki, że link jest dołączony.
Href – jest skrótem do odsyłacza hiperłącza i jest tekstem wewnątrz cudzysłowów, który pokazuje, gdzie kieruje Twój adres URL. Zasadniczo informuje przeglądarkę, dokąd ma się udać, niezależnie od tego, czy jest to strona internetowa, obraz czy plik.
Tekst zakotwiczenia — jest to widoczny tekst, który ludzie klikają, gdy otwierają Twój link. Często jest sformatowany inaczej niż reszta otaczającego go tekstu, zwykle z podkreśleniem lub niebieskim kolorem, aby pokazać, że można go kliknąć.
Zamknięcie tagu zakotwiczenia – to całkiem proste, jest to część Twojego linku, która pozwala wyszukiwarkom poznać, że teraz następuje koniec tagu.
Jak zdobyć linki, które kocha Google.
Skup się na pozyskiwaniu linków, które będą miały pozytywny wpływ na Twoją pozycję w Google.
Otrzymasz dobrej jakości linki, jeśli konsekwentnie będziesz tworzyć coś wysokiej jakości, niezależnie od tego, czy jest to treść informacyjna, unikalna strona internetowa, czy naprawdę świetny produkt lub usługa. Kiedy robisz to regularnie, ludzie to zauważają – i naturalnie chcą połączyć się z Tobą.
Pracuj zawsze na pozycję swojej strony. Nie czekaj aż ludzie sami ją znajdą. Zamiast tego aktywnie pomóż zwiększyć świadomość swojej marki i treści, korzystając ze strategii budowania linków.
Chociaż nie wszystkie czynniki rankingowe Google są nam znane, masz ogromny wpływ na pozycjonowanie swojej strony internetowej i jej miejsce w rankingu wyszukiwań.
W tym Bezpłatnym Kursie! Jak zbudować dobre linki SEO i pisać świetne treści!, zamieszczone zostały najważniejsze czynniki rankingowe Google, o których musisz wiedzieć, jeśli chcesz osiągnąć sukces.
Przeczytaj także: Znamy kilka prostych trików, które odmienią Twoje życie!